بازدید 3495
۱

تهران شلوغ‌ شد| افزایش ۳۰ درصدی ترافیک

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش حجم ترافیک خبر داد و اعلام کرد: شاهد افزایش 30 درصدی حجم ترافیک و ترددها نسبت به روز گذشته- 14 فروردین- در شهر تهران بوده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ 04 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی همه‌خانی با اشاره به افزایش ترافیک تهران با توجه به بازگشایی مدارس، توضیح داد: پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مجدد مدارس از تاریخ 14 فرودین ماه امسال و حضور و تردد بیشتر خودروها در سطح معابر پایتخت- با رصدی که همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ امروز صبح از سطح معابر داشتند- شاهد افزایش 30 درصدی حجم ترافیک و ترددها نسبت به روز گذشته در شهر تهران بوده‌ایم.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: نمودارهای مقایسه‌ای در سیستم‌های هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ نشان داد که از ساعت 07:45 تا ساعت 09:00 صبح امروز 30 درصد حجم و تردد ترافیک در سطح معابر شهر تهران ثبت شده است.

براساس گفته سرهنگ همه‌خانی« این افزایش حجم ترددها و ترافیک در شهر تهران قابل پیش‌بینی بود و پلیس راهور تهران بزرگ با استفاده از ظرفیت 100 درصدی و با چینش تیم‌های عملیاتی در سطح معابر، تقاطع‌ها و مقابل مدارس نسبت به کنترل، روان‌سازی ترافیک و افزایش ایمنی ترددها اقدام کرده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفانه تصور میشه که قوانین و شرایط قبل از کرونا خیلی عالی بوده و همه مسولین با شعارهای تند، خبر از بازگشت به گذشته می دهند. در صورتیکه برخی شرایط قبل از کرونا فاجعه ای بود که گره های زندگی برای مردم را بیشتر کرده بود . یک نمونه همین طرح ترافیک قدیم بود که قفل حمل و نقل شهری و باعث افزایش ترافیک و نشانه ای از سو مدیریت و تصمیم گیری بود که الان با بازگشت به اون شرایط ، دوباره معضلات مردم بیشتر و شرایط بد به وضعیت گذشته برگشته. یا شکل بازگشایی غیر کارشناسی مدارس که فقط با نظر معدود افراد و بدون در نظر گرفتن اثرات جانبی اون بر بقیه بخش ها انجام شده و مردم بشدت از این وضعیت شاکی هستند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی